Hatha Jóga

Amikor elkezdtem jógázni, a kezdő gerincjóga gyakorlás állt hozzám a legközelebb.
Egyszerűen azért, mert a testem erre volt képes. A gerincjóga egy elképesztően biztos és preventív alapja a jóga gyakorlásának. Egy év rendszeres jógázást követően jött az erősítő gerincjóga, a kezdő majd a hatha jógával együtt. Az astanga kötött sorozatai pedig közel négy évenkeresztül képezték a mindennapi saját gyakorlásom alapját.
Az elmúlt időszakban teljesen átalakult a gyakorlásom. Úgy éreztem, hogy az astanga kötött gyakorlatai, “merev” rendszer nem illeszthető össze a bezártság amúgyis rutinossá váló napjaival.
Szükségem van a jógamatracon a játékra és a változatosságra.
A gyakorlásom mindig hozzám igazodik, hiszen a jó ga van értem, nem fordítva.
Manju Jois is megmondta: “A jóga szabadság, nem kötöttség.”
Ezeken az órákon ritkán érkezem pontos tervekkel. Van, hogy meghatározok egy ászanát, vagy egy területet, hogy mivel foglalkozunk, de ezen túl minden ott és akkor alakul. A jógamatracon.
Ha szívesen velem tartanál ezen az úton, akkor ma és minden csütörtök este szeretettel várlak ezen a középhaladó órán.
Egyensúly a testben és a lélekben20
Energetizál20
Elcsendesíti az elmét20
Növeli a belső- és a fizikai erőt20